2010年2月19日星期五

Is the way (=

Just back from car4.
Actually i dont know for what i going there =="
give my dady hong9 jo. T___T
He say go there for EAT only,
But he go inside supermarket buy things. ):
pity me.
I hate car4, maybe cause those memories
nvm laa, at least i eat yummy foods. xD
But i forgot what name *smileee


要進去買面包的時候
遇到一個安可
我要過,他又要過。==
我讓他,他又讓我.
shit 你要怎樣現在 !? xD
過後他兒子殺一句來“唔好左住人地過 xD”
搞 ~ 靓仔來的好嗎 xD
突然覺得自己很白癡 哈哈哈
沒關系啦,我喜歡就好


看到一個人,很眼熟噢 O.O
對望了很久可是我還是記不起來
算了吧 xD
如果尼看到我部落請你留下你的名字
以便方便聯絡 哈哈哈


看~ 我廁所終于換好燈了

夠高 ~
害我用黃燈一個星期
沒關系啦,浪漫啊 xD

今天的我;

no make up, look like AUNTY ~
看不到我双眼皮 T_T
不是因为我哭噢, 我都没哭.


obsessed;好聽.
雖然有點久;不過在我心中永遠是最nice的.


Maybe i need to say thanks;

Thanks for what thing u did to hurt me;
Is the way to make me put u down ;D



♥ I miss my friend.
Long time no laugh laugh laugh like siaopo.

没有评论:

发表评论